Om man får drömma lite..

Ja ibland måste man få drömma, hoppas och planera lite även om man vet att verkligheten och drömmen inte riktigt går ihop..
Har länge drömt, funderat fram och tillbaka på det här med egen hund.
Alla varnar mig om allt ansvar, hur låst man blir osv. Men ändå kan jag inte riktigt släppa tanken, kanske är det lite ansvar som jag längtar efter?
Att få vara behövd?

Står och trampar på samma ställe i mitt liv och känt att något fattas, blir så avundsjuk på alla runt omkring som har nåt/nån annan än sig själv att ha ansvar för/jobba med.

Men tyvärr stämmer inte riktigt verkligheten överens med min dröm/längtan..
Får fortsätta drömma tills det finns en chans för den att slå in!



Kommentarer
Therese

Nu du Carin har jag läst ALLT i din blogg!! Givande läsning! :) Kul att ha någon mer att följa :)

2013-01-02 @ 16:30:06
URL: http://theresestrid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0