Biter i det sura äpplet..

Japp ungefär så känns det.
April är lika med träning,kesella,ägg, svett och tårar. Kör just nu årets värsta utmaning hittills, 30-dagars kickstart med worldofshape.
Har egentligen inte något jättebehov av att gå ner i vikt, men efter X antal år av tränande så kändes det kul att få testa hur det känns att träna hårt och verkligen äta rätt. Är ju okunnigheten som gör att jag inte testat förut, men nu har jag någon som gör grovjobbet åt mig och jag behöver "bara" följa matschemat.
Så nu går jag på en strikt diet och träningsupplägg vilket är grymt stor skillnad mot mitt vanliga sätt att äta och träna!!
Har varit sjukt jobbigt både fysiskt och psykiskt, första veckan var det väldigt många negativa tankar och deppiga stunder där jag bara ville ge upp. Är inte van vid så fasta mattider och att äta så noggrant, så kändes som jag hade på mig en tvångströja..

Meeeen nu när jag är på dag nummer 15 (jippie!!) har jag landat i allt och hittat lite alternativ på maten som passar mig bättre. Så nu känns det grymt att halva tiden faktiskt har gått och att det hänt lite med kroppen :)
Kom till och med i mina "smaljeans" igår, WIIIIIE :)

Så nu jävlar nu gäller det, valborgsmässoafton är jag i mål!!!!!!

Trackback
RSS 2.0