inlägg från soffläge

Har kört bort viktor och pontus från soffan, tyckte att dom kunde åka och träna så jag kunde få ha hela soffan för mig själv =) jag är lite sliten idag så kände att en hemma-kväll i soffan var precis vad jag behövde idag.
Så nu ligger jag här och myser framför programet familjen annorlunda på tv.

Ordningen är återställd här på herrhagen, jag har sen några dagar fått tillbaka min p-plats =) Det börjar till och med bli riktigt fint i lägeheten, lite små saker kvar att fixa som tavlor växter möbler till balkongen osv.
Min skrivbordshörna får vänta lite, ekonomin måste få återhämta sig lite först innan jag kan köpa skrivbord å sånt. Känns som om jag vill vänta tills jag har råd att köpa sånt som jag verkligen vill ha istället för att bara ta nåt som får duga.
Tro de eller ej men jag börjar till och med vänja mig vid att va sambo, lite tufft i början när man ska vänja sig men nu känns de riktigt roligt =) Skönt att ha nån att prata med när man kommer hem från jobbet och att kunna härja med viktor på lördagmorgonen hihihi

Påsk snart oxå, börjar bli riktigt sugen på påskmat och påskmust!!
Extra skönt med lite längre helg oxå =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0