Instruktioner...suck..

Ja som ni alla förstår är ju inte instruktionsböcker min favo direkt... men de va ett måste för att över huvud taget lista ut hur man fick igång tvättmaskinen (eller tvättmasken som vi säger hemma på hammarö)
Är inte riktigt van vid att man först ska välja bland tio program och sen även ställa in temperatur, får nog undersöka  de där mera grundligt senare. Känns som om de är ett långsiktigt projekt att få viktor att förstå alla funktioner och inställningar, får nog nöja mig med att alltid ha kulörtvätt 40 inställt på maskinen ifall han skulle ge sig på att tvätta när inte jag är hemma. Nu står den inne i badrummet och surrar i alla fall och förhoppningsvis har jag en maskin med ren tvätt senare ikväll =)
På dagens meny står de egentligen lasagne..men funderar starkt på att enkelt nöja mig med spagetti och köttfärssås istället. Känner att de blir lite snålt med tid att hinna eftersom min dans börjar 20,00 och efteråt är de Greys anatomy som gäller!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0