Ops...

Hmm hoppsan blogg på väg mot nedläggning... har varit fruktansvärt lat så därför har de inte blivit några nya inlägg.
Men men mkt har hänt sen sist, varit en weekend i sälen, på en visning med jobbet  och haft första uppvisningen med dansen osv..
Bor fortfarande i lägenheten på herrhagen och har varken mördat eller slängt ut viktor än, alltså så trivs vi ganska bra ihop fortfarande! Har inte fått ordning till 100% (än) men de är på gång nu när man fått påfyllning på lönekontot.
Vi har till och med hunnit med en till film på bio, Marley & jag. Var på riktigt bra humör och sugen på en komedi så jag övertalade viktor att följa med på den... va ju inte riktigt som jag trodde.. Jättebra och kul början men fy fan vilket sorgligt slut! Satt och snyfta de sista 15-20min av filmen. Så borta va de fina humöret sen!

Nu väntar ju valborg och allt, mysigt och om inte annat skööööönt med lite extra ledigt!! Blir att agera lite flytthjälp först tror jag och sen grillmiddag i molkom! Det är ju ett stort måste att se en majbrasa!! Är lite löjligt barnslig men tycker ju de där med majbrasa är så himla mysigt =)

Nån som antar min utmaning och joinar mig när jag nu ska inviga våren/sommaren med att bada på fredag?!

Ska avsluta med lite bilder från sälen och på några söta små kattungar:


















Kolla in den här lilla godingen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0