Tillbaka till vardagen igen då

Började dagen med att göra världens tabbe, en sån där typisk dolda-kameran-grej. Började med att jag sovit jättedåligt inatt, hur trött som helst när klockan ringde men lyckades ändå dra mig upp för att ta vägen via duschen. Skyndade mig sen iväg till jobbet, väl framme började jag fundera på varför inte min kollega lisbeth var där (hon är alltid på jobbet en halvtimme innan vi börjar) slänger en snabb blick på klockan och inser att den bara är 07.45!
Fan jag har lyckats åka till jobbet en timme för tidigt.. ringer viktor för att va helt säker på vad klockan är.. Bara att vända hemåt igen då, men jag var riktigt duktig för jag ställde mig och tog vårat monsterberg med disk istället för att somna om.. jaja då fick jag det gjort men är fortfarande irriterad över vilken dundermiss jag gjort!

Kan ju inte säga att jag kände mig speciellt inspirerad att jobba idag med en sån underbar start på dagen. Så idag har det varit en såndär dag när man räknar ned timmarna tills man får gå hem igen. Måste ändå säga att jag haft många goa kunder idag så ska inte klaga egentligen, men ibland är man bara inte motiverad till att jobba.

Ryckte upp mig tillräckligt för att åka till friskis vid åtta, teamaerobic-pass. Var längesen jag hade så kul på ett pass, var verkligen jättekul hela passet igenom. Lite stolt oxå för att jag var duktig nog att åka dit själv, är så lätt när man är lite trött att man struntar  i de om man inte har nån kompis som pushar på en.

Tänkte avsluta med lite vårbilder från mitt hem på hammarö:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0