Till min älskade sis

Det här inlägget vill jag tillägna min älskade syster.
Kom och tänka på att de är alltför sällan man talar om för sina nära och kära hur mycket man egentligen tycker om dem.
Oftast tycker man att de är svårt att säga rakt ut hur duktiga man tycker att dom är eller hur mycket dom egentligen betyder för en. Jag är inget undantag, har jättesvårt för att säga de rakt ut. Så därför tänker jag skriva det här, eftersom jag vet att hon läser min blogg.. ganska ofta i alla fall =)
¨
Så syrran ville bara säga att jag beundrar dig som klara av ett heltidsjobb, ett stort hus och att du dessutom fick  tre bonusbarn på köpet. Kan fortfarahande inte förstå att du klarar allt..

Du betyder väldigt mycket för mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0