Tillbaka till verkligheten!

Ja så nu va de ju slut på min semester, dags att komma tillbaka till verkligeheten...
Tyvärr har inte vädret varit de bästa men har försökt hitta på en massa skoj ändå!! Om inte annat har de bara varit skönt att va ledig =) Tänkte bjuda på några bilder från allt jag flängt runt på under semestern:


Kalas för min älskade mormor som fyllde 80 år

   
Hemma på hammarö      Gjorde naglar på ICI     Lite vattenskoter oxå

   
Roadtrip till Ullared med syrran =)


Dom här busarna kom och semestrade en vecka i värmland + vincent (ej med på bilden)

   
Blev lite mariebergsskogen, vattenskoter och sunne vattenland bla.


   
Inte helt lätt de där att få kepsen att sitta rätt... =)


Självklart körde vi lite cross i molkom, tro de eller ej men de är jag på bilden!

    
Viktor rengör dom efter åkturen,   eric väntar på att få åka

Avslutar med en skön sommarbild från hängmattan!




Där har ni min semester i förkortad version =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0