Aldrig får man va glad

Igår var jag jättelycklig för att vi fick lägenheten vi ville ha, fixat och dolat med alla papper som ska skrivas på och skickas in. Hoppas att det går bra så att vi verkligen kan  flytta in 1:e april.¨=)
Men tyvärr får man inte må bra för länge,alltid är det något som  ska sparka undan fötterna för en... så nu sitter jag och och snörvlar, har blivit jätteförkyld och fått hosta bara över en natt. Så går de när ungefär 80% av alla mina kunder under de senaste veckorna har hostat och snörvlat när dom varit hos mig. Inte konstigt att man blir sjuk då, hoppas bara inte det blir värre än såhär!!
Missade min träning idag, jag och frida skulle har varit på core ju.....Avskyr att vara sjuk för då kan jag inte träna =(


Kommentarer
Frida

Jag har fyndat fint idag, sådana där träningsbyxor du vet att jag vill ha för 99 kronor på maxi :D

2009-02-04 @ 21:01:14
URL: http://fridaos.blogg.se/
Frida

Jag vet inte om förra komentaren kom fram, hände ngt skumt :S



Har fyndat fint idag, sådana där träningsbyxor du vet att jag vill ha för ynka 99 kronor på maxi. Succe :D



Krya på dig och hör av dig!

2009-02-04 @ 21:03:27
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0