En sån där hemsk liten människa

Jag erkänner, jag är en sån där hemsk liten människa...
Istället för att köpa nål och tråd för att ha hemma så att jag själv kan laga mina tröjor när nån knapp ramlar av, så ringer jag hem och frågar om mamma kan hjälpa mig..
Och mamma vet att jag kan sy  sånt själv, gjorde alltid det när jag bodde hemma. Men när hon snällt frågar varför jag inte gör de själv skyller jag lite oskyldigt på att jag har ju faktiskt ingen nål eller tråd hemma så jag kan inte...
Så jag erkänner; jag är en lite bortskämd skitunge som vet att mamma gör de åt om jag ber henne snällt...
                                                                       
JAG= SKYLDIG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0