Frisk och redo för en ny vecka

Ganska lagom sjuk den här gången,riktigt dålig på torsdagen sen hyffsat bra i fredags och nu under helgen har jag känt mig helt frisk igen =) Lagom länge att va sjuk om man frågar mig, blir så fruktansvärt uttråkad av att ligga hemma och inte kunna göra något..'
Men har tagit igen de nu under helgen, har sån energi igen så nu passar jag på att göra allt jag tänkt men aldrig blivit av.
Så igår blev den en sväng på stan med viktor, jag shoppade loss på panduro  medans viktor rensade MQ. Hade tänkt färga håret under helgen.. men när jag väl var i salongen och klippte viktor försvann de totalt ur minnet så jag glömde bort att ta med färg hem.. 
Jaja väl hemma gjorde jag äntligen klart mitt studentalbum.. sådär nåt år efter.. men men nu är det så gott som klart i alla fall och det blev skitsnyggt =) Alla minnen i form av foton på plats!

Idag när jag vaknade låg jag en stund och funderade på vad jag skulle göra idag.. var längesen jag inte hade något planerat på hela helgen, riktigt skönt! Bestämde mig för att ta en promenad först och lämna tillbaka filmerna på casablanca och sen skulle jag ta itu med min garderob.
Så där är jag nu, total rensning av garderoben var ett måste om jag och viktor ska flytta ihop. Både han och jag har alldeles för mkt kläder och för att kunna tvinga honom att rensa ur sin så var ju jag tvungen att göra desamma. Så nu jävlar viktor har jag satt press på dig!! Hahaha.
Än så länge har det resulterat i en halv svart sopsäck med kläder som ska slängas och en full med kläder som jag ska ge bort... och jag har inte ens hunnit börja med jeansen än, har fem offer som ligger på sängen och väntar på sin dom.. ner i säcken eller tillbaka i garderoben..
Måste säga att de känns väldigt skönt att rensa sådär ibland, antar att de inte är bara jag som drar på de lite för länge..

Nej nu har jag ätit upp mitt smarriga mellanmål och det är dags att göra klart de jag påbörjat!


Kommentarer
Anna

Ge kläder till mig!!!

2009-02-08 @ 21:39:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0