Jaha ja

Jaha då är man snart sambo då, allt är klart med KBAB och flytt blir den 28-29 mars =)
Känns både nervöst och spännande, roligt men ändå konstigt att inte längre ha sitt eget ställe. De är tur vi har en tvåa, så man kan gå undan om man blir för trötta på varandra. Men kommer bli riktigt roligt att få inreda en ny lägenhet, tyvärr är viktor lika intresserad av inredning som jag och de kan ju låta som något bra förutom att vi har  två helt olika stilar...
så de är förhandling på hög nivå just nu.
En annan het diskussion är vare sig man ska ge ut portkoden eller inte, jag anser att man inte ska de eftersom vi har porttelefon. Mkt lättare att besökarna ringer på den, på det sättet så slipper man oväntade besökare som bara klampar in innan man hinner reagera... men som ni förstår delar inte viktor min åsikt...

Känner mig ganska lättad oxå, har sagt upp mig ifrån mitt extra-jobb. Det är inte de att jag inte trivs där för det gör jag men har så svårt att säga nej när dom ringer varje vecka och frågar om jag kan jobba till helgen, och det räcker gott och väl med att jag jobbar heltid som frisör. Så kommer jobba två helger i februari och sen är jag fri från dåligt samvete!!

Dagens nytt: börjar en ny serie som jag ska följa, Army wives fredagar 20.00 på tv4+ Verkar vara en mysig serie där man får följa fruar/flickvännerna vars män kallas ut i krig.. Låter lite sorgligt kanske men kan va bra,

Dagens roligaste: Programet Sveriges värsta bilförare. Ärligt hur kan man va så fruktansvärt dålig på att köra bil och ändå ha körkort?! Men även om det är sjukt så är det riktigt underhållande att se hur dom inte ens kan köra in i ett parkeringshus utan att kvadda bilen totalt. Se de om ni vill bli på gott humör!!

Dagens besvikelse: Hade sett fram emot att få gå på passet styrka/medel på friskis, riktigt jobbigt pass men med en superbra ledare. Tyvärr så blev de ju inte riktigt så, för när vi står där och ska köra igång meddelar vikarien att hon  kommer endast köra ett vanligt medelpass. Och för er som inte går på friskis så är medel passet baserat ¨på mkt mer aerobics än på styrka vilket jag inte föredrar. Men men nu har jag tränat i alla fall, ska bli underbart med en träningsfri dag imorgon.

Dagens kanske: såg just en reklam om ett program som man kanske ska börja kolla på; Såld på hus. Är ju intresserad av inredning just nu och då verkar ju alla såna där program bra.

Dagens måste: eller blir mer helgens måste, går ett häftigt dansprogram på MTV på söndagar 18,00
 americans best danscrew tror jag det hette. Blir ett måste att se!!

Snart helg, kort arbetsdag imorgon och sen en liten vända på stan tror jag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0