Onsdag


Ja då var de onsdag igen,
Lite halvsegt på jobbet men dagen gick fortare än förväntat ändå. Känner mig lite halvseg i kroppen och har en irriterande hosta. Hade dansträning idag, jazzfunk stod på schemat idag. Inte så roligt när man känner att man inte orkar ta ut rörelserna ordentligt. Men ¨så är de ibland, får öva lite mer hemma istället, det är ju trots allt uppehåll från dansen nästa vecka och då gäller det är repetera hemma så man kommer ihåg de nya stegen vi gick igenom idag =)

Har en tuff dag framför mig imorn, många timmar att stå upp och har nästan bara klippningar oxå. Har man lite mer långbehandlngar så som färg eller slingor så blir de inte lika kämpigt för kroppen.
Känns så himla undebart att jag ska vara ledig på fredag, ska försöka ta de lugnt men ändå hinna med så mkt som möjlgt.. blir nog lite städande och tvättande till och börja med.

Ha en fortsatt trevlig vecka, för de ska jag ha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0