Snö snö snö

De slutar visst aldrig snöa idag, min lilla bil såg ut som en liten snögubbe när jag skulle åka hem efter jobbet. Men inte så konstigt att den var gömd i snö eftersom jag var på jobbet 8.45 imorse och åkte hem 20.45.
Tolv timmars arbetsdag känns sådär gott  i kroppen just nu, lägg till en go förkylning med rinnsnuva och hosta. Å vad ni än gör så tro inte på reklamen om nässprayen otrivin comp, den hjälper då fan inte mot rinnsnuva!
Men ingen idé att gnälla för jag är ju faktiskt ledig imorn =)
Tänkte ta mig en tur till bergvik imorn för att handla mat, sen blir de en sväng till pappa på jobbet för att hämta flyttkartonger. Ja jag vet att det är lite tidigt, flyttar ju inte förrän om lite drygt en månad men skadar ju aldrig att samla kartonger!
Ja de blir ju självklart såna där mindre roliga saker som även de behövs göras imorn som t.ex städa och tvätta...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0