speedo-sjuk

Igår gick jag igenom sjukdomarna förkylning och väldig hosta och idag kör vi magsjuka..
Kände mig lite illamående redan imorse, men som en inbiten frisör som jag är så så länge man kan stå upp då åker man till jobbet!
Stackars min första kund, mådde så illa att jag klippte jättefort för att hinna klart innan jag svimmade. Hon fatta knappt vad som hände innan jag var klar och hon fick kliva ur stolen... har dåligt samvete nu..
Efter den kunden bokade jag om alla kunder och åkte hem!!! Har sovit hela dagen, först nu vaknade jag till liv men funderar starkt på om de inte är bättre att somna om igen... Är illamående för att jag inte ätit något på hela dagen och försöker jag äta blir jag bara mer illamående.. snacka om effektiv diet, fy fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0