Tjohooo!!

Har precis bokar biljett till Frisörmässan =) Ska bli så jäkla kul, har aldrig varit där men nu när jag är egen så passar jag på att åka på allt sånt där roligt som man inte alltid får som anställd..
Så den 7 mars blir det att besöka Elmia i Jönköping för att njuta av en hel dag med visningar osv.



Måste förgylla vardagen med såna där små utflykter annars blir våren så jäkla lång och tråkig, längtar så enormt till sommaren!!!  Just nu är de frisörmässan 7e mars, sälen 16e april och konsert med Beyonce 11 maj. Ska klämma in en weekend till syrran i sthlm oxå =)
Annars rullar vardagen på som vanligt, jobb och träning.. Nu när både jag och frida är friska igen är det full fart som gäller. Var på ki box igår, dans tisdag onsdag och söndag, pass på friskis igen torsdag och lördag... det va ju planen så vi får se hur många veckor som jag orkar hålla i de.

Väntar fortfarande på svar från KBAB om lägenheten, skickade in ansökan i måndags så tänkte ringa imorn eftermiddag eller på torsdag. Måste veta snart så jag kan säga upp min lägenhet, börjar bli lite stressad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0