Äntligen fredag

Dagen har varit lite underlig, kort dag på jobbet vilket var väldigt skönt! Ringde point s kundservice idag, efter suttit 50 min i telefonkö (fördrev tiden med lite suduko) kom jag äntligen fram och killen i andra änden upplyste mig om att vi köpt en kortterminal som inte fungerar för oss. Jippi, snacka om att jag blev irriterad, den tiden kunde jag faktiskt lagt på något vettigare!!
Dagen fortsätter med samma tur, hade riktat in mig på thai-mat hela dagen och vad händer när jag väl kommer till mitt favoställe; jo dom har stängt pga vattenproblem!!!
Och nu tänker ni säkert: ja men bara att åka till ett annat ställt. Men dom som känner mig väl vet att det inte funkar så med mig, är en såndär liten krånglig person som endast äter på ett fåtal ställen där jag vet sen tidigare att det är gott. Fick enkelt fick jag ställe om siktet och det blev en sallad från saluhallen.
Fick även där en påminnelse om hur enformig jag är, när tjejen som jobbar där frågar direkt om "jag vill ha det vanliga?" haha dags att byta ställe kanske?!
Viktor har många gånger suckat över hur extremt kräsen jag är när det gäller mat och nya matställen, mamma har till och med gett mig ett smeknamn i form av en förkortning: LISP= liten icke sammarbetsvillig person.

Dagens mysterium: Varför IKEAs påslakan inte har några hål i övre hörnen för händerna, så att det blir lättare att få i täcket?


Kommentarer
Marie

Jag brukar klippa egna hål i påslakan från IKEA ;)

2009-01-16 @ 22:07:05
URL: http://hannymariejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0