Hamster-hjul

Precis så känns de, ju fortare man jobbar desto mer finns det att göra..
Är lite lugnare på jobbet just nu men känns som om utanför jobbet finns det massor som jag vill göra men aldrig hinner,.
Det här underbara vädret gör ju inte direkt  så man får mer energi, skulle vara behövligt att åka utomlands nu till solen och värmen!! Men nej istället gnatar man på här hemma i trista sverige..
Deppigt värre eller hur, till  råga på allt är min träningspartner sjuk så jag får kämpa vidare själv..

Dansen började i alla fall idag, guuuud vad skönt det är att äntligen få dansa igen. Utmana hjärnan och kordinationen med lite nya koregrafier, underbart helt enkelt!
Håller på att leta efter lägenhet oxå, är på jakt efter en två så om nån vet någon eller har tips om ett bra bostadsföretag säg till!

Imorn ska jag nog slå till med ett besök på badhuset!


Kommentarer
Frida

Många saker jag behöver prata med dig om nu känner jag. Ganska mycket mest det där med varmare breddgrader.

2009-01-27 @ 23:11:53
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0