Innehållsrik dag

Måste säga att det är få lördagar jag har hunnit med så här mkt, känns skönt att verkligen har utnyttjat dagen.
Min lördag börjar kl 07,00 imorse då jag började jobba på hemtjänsten, var bara tre timmar så det gick fort. Slängde mig från jobbet och vidare till friskis där de blev ett skivstångs-pass, snacka om att det blev en ordentlig genomkörare av hela kroppen. Pigg och glad kom jag hem och väckte liv i viktor som var mindre road av min energi..

Frida kom förbi och hjälpt mig med min nya fina design på bloggen, visst blev den fin? =) ett stor tack för all hjälp, hade aldrig klarat det själv!
17.45 blev det bio med mamsen, vi såg Australia. Trots att den var 2h och 45min kändes den inte så himla lång ändå, riktigt fängslande och bra film. Mer drama spänning än komedi, nästa biobesök får nog bli en komedi. Finns så himla ¨många filmer jag är sugen på att se nu.

Väl hemma i lägenheten igen, sitter och myser i soffan samtidigt som jag försöker töja ut mina nya skor lite. Är de inte fruktansvärt typiskt oss tjejer att köpa skor som egentligen känns något lite trånga men dom är ju så himla snygga så man går glatt på allt vad tjejen bakom kassan säger om att de kommer töja sig.. Så nu är det raggsockar i skorna som gäller för att dom ska töja ut sig lite och bli så där sköna som man alltid hoppas på att de ska bli...
Om inte annat har jag en syster som lär bli glad när hon får ta över mina nya skor =(

Imorn är det ett nytt pass på friskis som ska utforskas; aerobics 1


Kommentarer
Anonym

Härlig blogg systeryster, förväntar mig att du uppdaterar den jämt så att jag har något att läsa. =)

Jag vill också fixa i ordning min blogg!!

Hur gör man?! :(

2009-01-18 @ 20:39:10
Frida

Nu måste jag komentera bara för att det går!

2009-01-18 @ 21:04:24
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0