Ja då va de 2009

Hade en riktigt lyckad nyårsafton för en gångs skull, annars brukar de alltid va den dagen alla har som högst förväntningar på men som alltid slutar i kaos.
Va med kompisar, åt god mat och drack mkt vin..kanske lite för mkt vin är min spontana reaktion när jag vaknade imorse och kände att huvudet dunkade i takt med mitt hjärta..
Men efter några timmar av mer sömn känner jag mig nästan som en människa igen. Undra hur många människor det är som ligger hemma på soffan idag och ångrar att det blev så mkt dricka igår.

Mitt nya år känns en aningen tomt just nu, med en syster i oslo och min pojkvän i trysil känns det ganska tråkigt.
Längtar efter att viktor ska komma hem igen så vi får testa den lilla isplanen som finns en liten bit från mig, men först måste de införskaffas ett på nya skridskor. Dom gamla har av någon konstig anledning bara gått upp i rök och ingen har någon aning om vart dom kan vara..


Kommentarer
Marie

Va kul att du har skaffat en blogg Carin! ;)

2009-01-01 @ 21:44:32
URL: http://hannymariejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0