Kör igång hårt på det nya året

Dag en började med att jag har införskaffat mig ett 10-kort ¨på friskis & svettis, tänkte de var bästa att testa tio gånger innan jag bestämmer mig för att köpa ett årskort. Så idag blev de danspasset som skulle testas!


Dagens träning:

1 timmes danspass på friskis & svettis: 
De va väl inte de mest avancerade passet kanske, även sådana som mig som var där för första gången, hade inte direkt några problem med att hänga med i stegen. Hyfsat roligt och stundtals riktigt jobbigt.

1 km simning på badhuset:  Efter passet på friskis slängde jag mig i bilen och åkte till badhuset. Alltid lika skönt att simma en stund, men sista 200m var kämpiga idag.
 

Känns som om jag kommit igång riktigt ordentligt idag med min träning, får se om jag tycker de är lika skönt imorgon..
Dagens träning avslutas idag med en delikat måltid: fiskbullar och potatis. Ja jag vet inte direkt  världen mest avancerade måltid men orken räckte inte längre än så, är mätt och nöjd ändå!
Morgondagens träning blir att testa mina nya skridskor som införskaffades idag, så 1 timmes åkning ute på isen vid mamma och pappa på hammarö får nog räcka.  Återkommer med vilket pass jag ska testa på söndag på friskis!!

Nu blir det att hoppa i jeansen igen, ska möta malin nere på score om en liten stund!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0