Latar-dagen nr 1

Japp de där om att jag skulle simma idag,,, nja den tanken försvann när jag kom hem och placerade min rumpa i soffan.
Så idag är det stora latar-dagen för alla er andra soff-potatisar som behöver en ursäkt för att att ni skippat träningen idag!
Men ibland är det bara ¨så att man har ingen lust alls till nåt och då gör man som jag, gör iordning en bakad potatis med lite smält ost, skagenröra å sånt gottigt och kryper ner i den bästa kompisen man har (soffan) och självklart drar på en bra dvd. Vilket i mitt fall blev säsong 1 av greys anatomy.

Så alla soffpotatisar där ute, njut av denna latar-dag för imorn är de skärpning som gäller!


Kommentarer
Frida

Tränade duidag?



Sara kommer hit imorgon vi ska mysa och se på let's dance. Du får gärna komma om du vill :)

2009-01-30 @ 00:14:01
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0