Lördag

Har varit lite dött här på bloggen ett tag...
Vardagen rullar på som vanligt, hänger i med mina träningar. Var på pass i torsdags och nu idag. Har hittat mina tre favo-pass på friskis som jag kommer köra varje vecka; måndag-ki box, torsdag- medel styrka och lördagar skivstång. Känns lite lagom med dom tre nu när dansen börjar nästa vecka med lektioner tisdag,onsdag och söndag. Ska bli riktigt roligt och skönt att få dansa igen, längtar enormt mkt!!
Så nu är mitt träningsprogram upplagt med tre danslektioner och tre friskis-pass i veckan och vilodag från träningen varje fredag =)

Med nog om träning,var tänkt att jag och frida skulle röja loss på nöjes ikväll men tyvärr blev hon sjuk... så försökte kolla runt om någon annan av mina tjejkompisar ska ut men ingen direkt respons där inte... tappade verkligen sugen för allt nu =(  Får se vad de blir, ska följa med syrran en sväng till stan nu så får vi se sen hur det blir.
Jobbigt när man är helt inställd på något och sen bara förändras allt helt plötsligt, men men blir de ingen utgång ikväll så spar jag ju dom pengarna till en annan partykväll istället, om inte annat mår jag mkt bättre imorn när jag ska upp och jobba!!


Kommentarer
Frida

39,5 jag känner mig nära däden. haha

2009-01-24 @ 15:26:35
URL: http://fridaos.blogg.se/
Marie

Jag kommer ju med dig Carin ;)

2009-01-24 @ 18:16:56
URL: http://hannymariejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0