måndag.... igen

Ännu en ny vecka har börjat, hade en kännbar träningsvärk ungefär överallt i kroppen... Dagen startade med att viktors klocka ringde ca 06,10.. vakna till liv och de första jag kände var nästan som växtvärk i benen blandat med träningsvärk, gnäller lite halvthögt om att det gör ont, får ett riktigt tröstande svar av viktor som mumlar sömningt; " fint carin, men jag vill sova!"  Var bara att vända sig om och försöka sova, hämden fick jag ca 06.35 då jag väcker viktor med en knuff och upplyser honom att det är dags att gå upp. Surt kliver viktor upp medans han ser mig snurra in mig i hans täcke och vackert somnar om för att sova en timme till. Haha hämden är ljuv!!

Halvkämpig dag, en av mina kunder ger mig nya utmaningar varje gång hon kommer. Fatta mig inte fel nu tycker om att testa nya saker men helst ska de ju va rimliga förslag.. Mkt energi gick åt där men lyckades få ett resultat som var bättre än vad jag förväntat mig =)
Hem och slängde i mig lite mat och iväg till friskis, hittade ett par snygga träningsbyxor i den lilla shopen. Lite halvseg gick jag in i salen för att kämpa mig igenom ett 90 min ki box-pass.
Var faktiskt mkt roligt även idag och svetten bara rann, känner mig så nöjd nu så jag ska unna mig en riktigt god kvällsmat med rostat bröd och O'boy =)   Tänkte ta det lite lugnare imorn och bara simma en stund istället, låta kroppen vila lite..

Veckans utmaning: Frida ville pröva yoga, och jag är ju inte den som bangar när det gäller något nytt. Så på onsdag gäller det att utmana mitt balanssinne
för då är det yoga som ska utforskas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0