Som fisken i vattnet

Tråkig dag på jobbet, första dagen sen jag började där i augusti som jag har haft flera luckor på samma dag. Men ska inte gnälla för det är januari och då är det alltid lite lugnare, folk har inte så mkt pengar över till sånt då.. Mer att göra imorn, fick dock ett återbud men det var första tiden så lite sovmorgon är ju aldrig fel!
Efter jobbet blev de en tur till badhuset, frida och jag var inte dom enda som var sugna på att simma. Det var ovanligt mkt folk som simmade idag så jag och frida fick ta våran kilometer på "barnens sida" i den stora bassängen för där var ändå ingen unge.
Har köpt en våg idag, tänkte att det kunde va kul att se om de faktiskt blir någon förändring på det blinkande talet i rutan om jag fortsätter träna så här duktigt. Om inte så åker den där vågen ut, för då kommer jag bara tappa lusten för att träna..Nej men allvarligt kan va kul att se om den blir ¨någon förändring, har tänkt köra hårt  nu med träningen fram till sommaren, beach 2009 here I come.
Hihi jobbigt frida men kommer dra med dig på alla pass, för de är så tråkigt att gå själv  ; )

Bara en dag kvar till veckans utmaning, yoga....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0