söndag söndag

Finns ingen veckodag som går fortare än söndagar, är nog bara för man vet att efter den är över väntar en ny arbetsvecka =( Inte för att jag inte trivs på jobbet, det gör jag verkligen
men måste säga att det är allt skönt att va ledig oxå!!

Idag har min lilla älskling blivit tvättad och städad, hihi min bil alltså =P
Det var väldigt behövligt kan jag ju säga, pappa påpeka det här om dagen "att det kanske vore bra om man ser ut genom bakrutan carin"  Själv kunde jag inte riktigt förstå, tyckte de gick utmärkt med bara backspeglarna, men nu när den är ren måste jag ju medge att sikten är ju något lite bättre när man backar!!
Passade på att ta ett varv med dammsugaren oxå, bilen blir något smulig när man oftast äter sin frukost i bilen på väg till jobbet. Snacka om att jag låter som en trafikfara, både dålig sikt och äter samtidigt.
Så till alla er som kör från norrstrand till skoghall runt halv nio på morgonen, håll er undan!! Ja och självklart motsatt riktning vid ca 18.05 för då är jag ¨på väg hem och är oftast både stressad och vrålhungrig!!

 Nu när  jag har varnat alla medtrafikanter så kan jag ju passa på att berätta om min första aerobic-upplevelse.
Nja de va inget pass som passade mig i smaken, blir så fruktansvärt uttråkad fort och stå i ca 40 min och göra bara ett fåtal olika steg blev för tråkigt. Som tur är så kommer jag från och med nästa vecka dansa på den tiden, så de blir inget mer besök på de passet. Kan ju faktiskt tillägga att det var ett basic pass så kanske blir roligare om
man går ett mer avancerat pass.

Imorgon hade dom lite träningskläder till försäljning på friskis, så det blir att spana in dom innan jag och frida kämpar oss igenom  ännu ett ki box pass!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0