Tillbaka till vardagen

Helgen går så jäkla fort, förstår inte att min helg är så mkt kortare än alla andras
 hinner ju ingenting längre =(
Lördagen bestod av lite shopping och sen party med frida och sara, skitkul föfest
med väldigt mkt skratt och flamseri.
Trodde först inte de skulle va något folk på nöjes men så fel jag hade,
va ju folk överallt!!  Nu kommer ju alla småttingar in på nöjes (inte för att 89:orna år så himla små egentligen)
Men vi hade i alla fall skitkul även där, röjde runt på dansgolvet så de stod
härliga till.

Söndag blev ju lite segare, monterade min nya hylla och fick upp mitt nya
duschdraperi. Känns lite kul att byta ut lite saker  för att få lite
förändring här hemma, blir så tråkigt i längden annars.
På kvällen blev det Löfbergs lila arena och njuta av Abba musik i nästan tre timmar, de va så jäkla bra!!!

Idag har de varit väldigt vimsigt på jobbet, som ni alla vet är jag frisör. Och jag är som de flesta frisörer; anti allt tekniskt som behövs minsta lilla hjärnverksamhet för. Jag gör mitt jobb som frisör, allt annat sånt där tekniskt som kortterminal,telefon kassaapparat ja ni vet sånt där..
Idag var de den dagen... den där vi fruktat ¨så länge.... dagen viskulle byta kassaapparat= dagen vi var tvugna att lära oss något nytt inom den tekniska världen..
Givetvis började allt bra, maskinen började tjuta så fort jag rörde den sen hade killen som installerat den förväxlat mina knappar.. ja som ni förstår KAOS!!
Fick en chans att avreagera mig på ett pass med ki box på friskis förut med frida, roligt med som vanligt jobbigt!!

Imorgon står den där elaka maskinen och väntar på mig igen..


Kommentarer
Frida

Det går nog bra med kassan imorgon ska du se ;)



Nu har jag hittat hit :)

2009-01-12 @ 23:39:30
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0