Yoga...

jadu för att ligga och andas genom näsan i en timme och klättra upp och ner mellan kobran,hunden och ja vettifan allt va de nu hette, så måste jag erkänna att jag känner faktiskt redan av att ryggmusklerna i alla fall fått sig en omgång.Var inte roligt men ändå ett skönt pass, man kom ner i varv och kände sig mkt mer avslappnad när jag gick därifrån.
Men även om passet i sig inte var speciellt roligt så fanns de ju vissa bitar som var riktigt underhållande, som att placera sin kroppen i fällkniven och känna sig enormt löjlig och bara genom att slänga en blick på frida fick jag det konstaterat att man såg fruktansvärt löjlig ut! Ett mindre skrattanfall uppstod som inte riktigt passade in i den lugna musiken som klingande i bakgrunden. Men men nu har jag provat även det =) Nästa utmaning tack?

Snart helg igen, antar att de lutar åt lite party på lördag men mest längtar jag efter syster-yster som kommer hem från sthlm!! Du och jag ska äta thai-mat anna, så jävla gott!!
Nu måste jag sluta, har en goding som sitter och väntar på att jag ska komma hem till honom =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0