Då är vi flytthjälp...igen

Börjar kunna de här med att flytta nu, först jag och viktor sen frida och robin å nu syrran!! Ja men vad gör man inte för familjen, sen blev jag mutad med lite shopping =) Fredag drog vi till sthlm jag,mamma och pappa. Blev lite shopping för min del hela eftermiddagen, avslutade med lite mat på ett ställe i gamla stan.  
          

Lördag väcktes jag halv nio, bara att kliva upp och börja bara kartonger!! Nog för att jag tycker om dig syrran man fy fan alltså, bosätt dig aldrig mer på tredje våningen utan hiss!! 40 trappsteg från hennes dörr och ned till gatan, inte kul när de va sisådär 32 kartonger som skulle ned plus lite möbler..



Sen bar de ut till syrrans och jockes nya hus! Bilderna får tala för sig själva:

   



Ja som sagt bara lite minimum standard eller vad säger ni? och ja ni såg rätt hon har en inomhus pool som man faktiskt kan motionssimma i!! Avslutar med en bild på oss när vi inviger hennes bubbelbadkar!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0