god morgon

Härlig morgon. När jag vaknade förut va de första jag fick se en helt klarblå himmel! Finns inget bättre att vakna till just nu efter flera dagars regn.
Hoppade upp ur sängen, fixade lite frukost som jag tog med mig ut på balkongen. Så här ute sitter jag nu och njuter av sista dagen av ledighet innan vardagen drar igång igen...
Hade tänkt sola lite idag men är inte säker på att vädret tillåter de... känns lite för monligt än så länge.. får hoppas de klarnar upp lite mer snart!

Midsommar var jättebra, mysigt men ändå väldigt rolig!! Fina kommentarer som snappades upp under kvällen va bland annat detta citat som beskriver hur stark en drink va; "de skjuter höve av en"   hahah
Bilder kommer inom kort!

ha en riktigt mysig dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0