Regn del 2

Hihi jag lyckades göra klart allt på balkongen ändå!! Riktigt nöjd över att jag trotsade regnet =)
Invigde balkongen förut med en popcorn-skål, filt och en mysig bok. Det är ju så himla mysigt att sitta inkurad i en filt och lyssna på smattret från regnet. Evigt tacksam över att jag har tak över min balkong så man kan mysa där även om de regnar =)

Funderade precis på om jag skulle efterlysa min pojkvän som aldrig kommer hem från träningen som han hade kl 18..?
Men tillslut svarade nån annan i hans telefon och upplyste mig vackert om att han fortfarande stod i duschen..

Ikväll blir det mys i soffan som gäller och för ovanlighetens skull ska vi faktiskt vara hemma samtidigt, de ni =P



ps. foto på balkongen kommer inom kort. ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0