Underbar helg

Haft en helt underbar helg, har hunnit med jättemycket och samtidigt vilat ut lite =)

fredag viktor hade lagfest hemma hos oss så jag drog till emelie en sväng. Men bara efter en lite stund kom vi på att uteservering skulle ju inte va fel... men de blev istället lite spontant en krogkväll, och som alltid har vi så jäkla skoj när vi är ute och härjar tillsammans!

 Lördag vaknade jag upp lite sådär lagom bakfull och seg men räckte med blick på de underbara vädret så var strandväskan packad! Drog ut till bomsta med viktor och hans kompisar, låg ¨på stranden och läste och lyssnade på bra musik hela dagen. Har längtar hela veckan efter att få ligga på stranden så kan lova att jag njöt! Kvällen bar de av till frida för lite förfest men blev väldigt mkt lugnare och de slutade med att vi bara satt på en uteservering och njöt.

Söndag, mormor och morbror på besök. Blev en snabbis på jobbet och fixade till dom i håret innan vi rullade vidare ut till mamma & pappa, där väntades de lite mat och tårta eftersom mamma fyllde år igår!
Hamnade i en solstol och rörde mig knappt på hela eftermiddagen, så himla skönt att bara ligga och slappa ute på hammarö!

Imorgon är de jobb som gäller igen, har en sådär lagom tuff vecka framför mig men nu är målet nära!! Bara den här veckan kvar nu och sen går jag på semester!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0