Duktig

Idag har jag varit skitduktig, städat hela lägenheten (orkade till och med skura golven)  Har till och med hunnit ut till mammsen på hammarö med lite tvätt. Maskinerna i tvättstugan här har ju inte 30 tvätt, så alla fina koftor och sånt får jag köra ut till mammas tvättmaskin =)
Nu är de dags att börja rensa och packa ner lite grejor i kartonger, börjar ju kännas att de är dags att flytta snart så jag passar på att smygstarta lite med packningen. Så töligt om man står där sista veckan och har allt kvar, är ju som sagt sällan hemma under veckan. Typ hemma och vänder lite mellan jobbet och alla träningar =)

Lite kul datum att hålla koll på nu under våren:

18/3 utdelning av gesällbreven på nöjesfabriken
28/3 Jag och viktor flyttar!!!
16/4-19/4 Sälen
25/4 Uppvisning på stora torget med dansen
30/4 Valborgsmässoafton
1/5 Robin och frida flyttar
8/5-10/5 Dansar på ungdomsmässan i tingvallahallarna
11/5 Konsert i Gbg Beyonce
15/5-17/5 Dansar igen på scala. Dansstudions våravslutning.
23/5 Min älskling Viktor fyller 21 =)
Mina planer än så länge, men de fylls nog på ganska snabbt skulle jag tro!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0