hmm

ingen vidare uppdatering på den här bloggen..I know.. men har varken lust eller ork att skriva hela tiden. Men men nu skriver jag i alla fall, vardagen rullar på som vanligt massa jobb och träning gör att dagen inte riktigt räcker till.
Nedräkningen inför flytten har börjat,, letade lite efter en tvättmaskin men tror att de får vänta ett litet tag.Börjar bli lite nervös, har inte hört något från tjejen som ville ta över lägenheten.. hoppas inte att hon har ändrat sig.

Sammanfattning av helgen: fredag stack jag och pappa upp till falun för att hämta hem min bil!! Köpte nämligen en bil i torsdags från blocket. Så nu har jag äntligen min egna lilla bil, är jättenöjd!!
Bilden är inte på min bil men min ser nästan exakt ut så =)

Klicka för att se nästa bild

Lördag var hela familjen i torsby hos mormor och morfar.. firade min kusin och passade samtidigt på att fira syrran som fyller 23 nästa lördag..
Lördagkväll blev sen en sväng till nöjes med frida. sara och saras syster sofia. Hade roligt men blev lite för trött på slutet, vilket  jag fick bekräftat av, hmm nämner inga namn, när han kom fram till mig vid baren och sa lite snällt "vad sliten du ser ut" hmm ja tack för den! Är nog inte meningen att jag ska gå till nöjes, förra gången jag var där var de en annan klumpig kille som kom fram och sa mindre snälla saker.. drar till mig såna där idioter tydligen. Eller är de bara att den där spärren som finns i hjärnan på folk om vad som är okej att säga till folk och inte, försvinner hos killar i o med att de dricker alkohol..?

Söndag. kära söndag. Vaknar upp och säger än en gång till mig själv att jag ska aldrig mer dricka (ett löfte jag aldrig lyckas hålla) Hoppar in i duschen och försöker se något sådär fräsch ut innan jag åker ut till salongen för att fixa yllans hår. Alltid lika mysigt när hon är hemma från norge och jag fixar hennes hår, skönt att ha en vän att prata av sig med.
Saknar henne, men de kvittar hur lång tid de går emellan vi ses för vi kommer alltid vara vänner som alltid ställer upp för varandra. Tror att alla har en såndär barndomskompis som man håller kontakt med hela livet igenom..

Ja så här i slutet av de här inlägget kryddar jag med lite härlig söndagsångest.. ny lång arbetsvecka framför sig men men jag i alla fall en underbar lördag att se fram emot; frisörmässa i jönköping =)

Ha en bra vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0