Lördag, underbara lördag

Äntligen helg säger jag bara, och vilket jävla väder oxå! =)
Igår gjorde jag mitt första besök på ankan, mkt folk väldigt trångt men roligt ändå. Var riktigt skönt att vakna idag utan att va bakfull och med hela helgen framför sig! Ska nog fortsätta med att gå ut på fredagar =)
Idag inledde jag dagen med ett pass på friskis, afrikansk dans stod på schemat. Lite lagom jobbigt och hyffsat kul oxå. Frida och jag var så jäkla hurtiga att vi till och med cyklade dit, de ni inte dåligt för en dagen-efter-party morgon.
Nu blir de är bränna ut lite bra skivor som ska spelas på högst volym hela dagen medans jag packar ner hela min lägenhet i kartonger... eller ja i alla fall alla grejor =P
Kvällsplaner: myskväll hos frida med godis och robinson på tv!

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0