Max otur!

Allt började i måndags, jag och viktor tänkte ha en liten mys-kväll med thaimat. Men fy fan för thaimat säger jag bara, har luggit i sängen och knappt rört mig sen i månagskväll.. matförgiftning blev en mindre trevlig upplevelse. Tror aldrig jag har spytt så många gånger under en och samma natt!
Tur i oturen så va jag ledig igår men idag blev de att boka om alla kunder =(  De är först nu som jag överhuvudtaget ens kan resa mig upp... konstigt nog klarade viktor sig utmärkt.. han måste ha en betydligt mer tålig mage än vad jag har..

Lite tur hade jag igår i alla fall, pappa har varit och besiktigat min lille bil som gick igenom och snart är redo för att tas ut på vårvägarna =)


Kommentarer
Frida

Jag tycker synd om dig!

2009-03-25 @ 23:34:09
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0