Numera från herrhagen

Ja som sagt nu har flyttlasset gått och jag är numera stationerad på herrhagen =)
Våran lägenhet är hur mysig som helst, även om man just nu bor i ett antal kartonger... men tycker faktiskt att vi (tack vare all underbar hjälp vi har fått) har kommit iordning väldigt bra. Ett stort tack till robin och frida som ägnade hela sin söndag åt att hjälpa oss!! Det behövs ju lite fler än två när man ska shoppa möbler på ikea.. tack vare fridas hjälp lyckades hon och jag sätta ihop de flesta möblerna, bra att de finns nån som älskar att sätta ihop ikea-möbler för de gör inte jag! Robin och Viktor tog den största hyllan,, vilket kändes som en utmärkt ide!
Nu har jag lämnat ifrån mig nycklarna till min gamla lägenhet,,, lite sorgset är de ju faktiskt när man tänker efter! Men men ska nog trivas väldigt bra i den här lägenheten oxå.. måste bara lära mig min nya adress snart, lite pinsamt annars..

Dom som läst den här bloggen ett tag kanske kommer ihåg inlägget om min och viktors diskussion om p-plats.. jag ville ju INTE parkera i garage för jag tycker det är så omständigt, och viktor skulle ju absolut ha garage. Så de hela resulterade i att vi tog en varsin: viktor i garage och jag på innergården.. men vem fan tror ni de är som tvingas parkera i garage nu då?!! Jo jag, eftersom viktor så smart nog konstaterade idag att hans jobb-bil är för hög för att komma in i garaget. Så jag fick vackert  byta bort min p-plats i löfte om att de bara skulle va så ett litet tag framöver :s Jävla oflyt hela tin' som malin skulle sagt =)

Måste ju bara nämna att jag äntligt fått hämta min nya lille golf, så nu slipper jag köra kombin!! Är så lycklig att pappa äntligen hade slut på undanflykter om varför jag inte skulle kunna ha den.. innerst inne så vet jag ju att han har faktiskt haft rätt och är bara mån om min bil..

Så nu jäklar är de ju faktiskt riktigt roligt att köra bil igen!!
Bilder på den nya lägenheten och från flytten kommer inom kort, för er som inte orkar vänta är de bara att komma och hälsa på istället =P


Kommentarer
Frida

Jag vill komma och se hur ni har det nu :)

2009-04-01 @ 09:16:46
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0