Så jäkla effektiv

Har varit så himla effektiv idag, hunnit packa jättemkt!
Nu står lådorna prydligt på rad i köket i väntan på lördag =)
De enda som är kvar nu är sånt som jag använder så de får jag packa på fredag. Känns skönt att nästan allt är packat och klart, på fredag kommer syrran och mamma hit för att hjälpa till med de sista innan flyttlasset går på lördag.. börjar kännas att de är snart dags att lämna min underbara lilla lägenhet..
Usch känns så konstigt, nästan lite jobbigt eftersom jag har ju valt alla färger och allt här och eftersom jag har trivits så himla bra här.. Nu ska man vänja sig vid att vara sambo oxå och vad allt de innebär =s
Jaja de ska ju bli väldigt roligt  oxå, att få inreda en ny lägenhet och köpa nya möbler =)
Nej nu är de dags att cykla till dansträningen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0