Skönt

Idag har jag bara jobbat till elva och sen fick jag va ledig =)
Så jag passade på att ta en tur in till stan, hittade två skjortor och ett skärp. Alltid roligt att ta en sväng bland alla kläder och se om man hittar något fint.
Passade även på att gå in på KBAB s bobutik i stan för att fråga om parkeringsplats vid den nya lägenheten.. Fick lite förslag som vi ska kolla in innan vi bestämmer oss.. tyvärr är jag och viktor (som vanligt) inte överrens om vi ska ha inne i garaget eller inte.. tycker inte om att parkera i garage för de är oftast väldigt trångt och lättare att få skador på bilen ..... nej usch..
Ki box med frida som gäller ikväll!!



Kommentarer
Frida

hahah ni är allt för goa ni!

2009-03-02 @ 16:15:47
URL: http://fridaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0