Äntligen bilderna från mässan...

Så här kan de se ut när frisörer tävlar mot varandra:

        

Massa frisörer som står och kollar på en visning:


Lite bilder på några modeller med uppsättningar för tex bal eller brud






Bilder från catwalken





Nej nu blir de inga mer bilder från mässan,lyckas alltid krångla till de när jag ska lägga upp bilder och sånt så de slutar alltid med att jag börjar om från början.. Men men annars tycker jag att allt flyter på väldigt bra, har en tjej som tar över min lägenhet från första april. Tack för de, för nu slipper jag betala dubbla hyror!! var inne på teliabutiken idag och fixade så att min hemtelefon och internet är installerat i nya lägenheten samma dag som vi flyttar in =)
Idag blev de en shoppingdag på stan med viktor, blev ett par nya vårskor två linnen en tröja och två roliga muggar. Är riktigt nöjd över dagens inköp. Kvällen spenderades i molkom där vi firade robin, blev även melodifestivlen. Roligt med en otippad seger för nr 11 där oxå, tack svenska folket för att ni inte lät låten snälla snälla snälla vinna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0