Lördag

Dans dans dans, den här helgen var jag på ungdomsmässan och uppträdde på dansstudion. Tyvärr var det fruktansvärt lite med folk som var där och kollade.. Kändes väl lite sådär halvseriöst att dansa inför ett fåtal personer men men lite erfarenhet på scen är aldrig fel. Mest tråkigt för arrangören som antagligen förväntat sig lite mer folk. 

Roligt att få vara på flera olika tillställningar och dansa. För nån helg sen var det ju dansmässan inne i stan på soltorget, nu ungdomsmässan i racketcenter och nästa helg blir det den årliga dansavslutningen på Scala teatern.
Kommer kännas lite tomt sen när terminen är slut men ska försöka gå på några workshops i street till sommaren så man inte tappar allt helt. Just nu känner jag att mina vader och benhinnor har börjat klaga efter dagens shower, så snart blir det varmt bad som står på schemat så kroppen får återhämta sig lite.
Planerna för kvällen är myskväll med god mat och film med viktor =) känns som om vi aldrig är hemma samtidigt ju så nu jäklar ska vi passa på att för en gångs skull ha en riktigt myskväll bara vi två!

Tänkte avsluta med lite bilder från mässan!


Dansstudions monter


Rocksulan i Karlstad som visar upp bugg (tror jag)


Några småkillar som testade att brottas i kängerudräkter.


Något band som spelade lite rocklåtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0