Valborgshelgen

Det har varit lite extra ledigt under helgen, har passat på att göra massa grejor men tyvärr va ju inte bloggande nåt av de så jag får väl göra en liten uppdatering nu istället.

Valborgsmässoafton firade vi med grillkväll hemma hos viktor mamma i molkom. Mysig kväll med god mat mkt skratt och ett antal förluster i kubb. Kubb va tydligen inte min och ninas grej för vi förlorade hela tiden, men som sportsliga förlorare vi är började vi hacka på motståndarlaget genom att hitta på lite fina namn, betong-johan bland annat och sen flikade sune in med sågspåns-bosse.. jag ni märker vilka bra förlorare vi är =)
Avslutade kvällen med att kolla in molkoms miljövänliga fyvererier..hmm nja kanske inte de häftigaste men va lite fint ändå. Tod lite bilder med mobilen, men lyckas inte få in dom i datorn tyvärr. I alla fall var de stora balonger med en liten grej som brann under så att dom steg upp av värmen, ni vet såna där som dom har i alla filmer utomlands.

Fredag blev det att va flytthjälp åt robin och frida =)
sen en tur ut till hammarö för min första-maj bad. Iskallt men jag har i alla fall gjort det!! *stolt*
Våra små bilar fick oxå ett välbehövligt bad, min bil var full i fågelskit och viktors var ju *host host* lite dammig =P


   

   



Lördag vart det en tur till Ikea för att inhandla ett efterlängtat skrivbord till mig =) Hann även med en dansträning och grillmiddag hemma hos mamma och pappa på hammarö innan det blev party med tjejerna!
Hade en liten förfest hos rebecka på sundsta innan vi trippade iväg till nöjes. Blev dock en kort kväll eftersom vi alla hade högklackat och hade lite väl ont i fötterna redan vid ett =S








Söndag började med att jag fixade håret på syrran, lite ny färg och klippning. Skjutsade sedan ut mamma och eva till flygplatsen, dom ska spendera en vecka på Rhodos dom fuskisarna!!
Resten av dagen roade jag mig med att svära över ikeamöbler, som ni förstår försökte jag få ihop mitt skrivbord... Svor över att viktor aldrig är hemma när man väl behöver en händig man, tog ut min ilska på honom istället för att slå sönder allting.. som tur va hade jag lyckats lugna ner mig betydligt innnan han kom hem. Stackarn får alltid ut för allt =/
Fick avreagera mig lite på dansträningen sen istället.




Ja så mkt mer än så hann jag visst inte under min långa helg, ny vecka med nya saker att göra =)
Börjar nästan nedräkningen till semestern snart känner jag!!


Kommentarer
Marie

Skicka ett sms till mig så jag får ditt nummer är du snäll ;)

2009-05-06 @ 14:39:36
URL: http://hannymariejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0