Vi kommer att sakna dig!

Kan ni förstå att inatt åker hon, våran tokfia!
Hur ska de nu gå för mig och emelie, när våran älskade lotta lämnar oss i ett helt år.. Kommer liksom alltid saknas någon på våra partykvällar numera.. ingen som sitter där brevid och får oss att skratta hela tiden..ingen som alltid ställer upp när man är sugen på lite party.. Det kommer bli ett enormt tomrum efter dig..
 vem ska nu stå ut med mig på dansgolvet på krogen..? För vi vet ju att de bara var du lotta som aldrig tröttnade på mig eviga tjat om att jag ville gå till dansgolvet så fort vi ens kom innanför entrén =)

Så för er som inte känner lotta lika bra som jag och emelie, så tänkte jag visa upp lite bilder på tokfian som älskar att stå framför kameran ;)



   

 



Vi kommer att sakna dig så jäkla mkt gumman!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0