Helvetes- jävla-skit-dag

Ja idag har det faktiskt varit en sån dag, när man egentligen borde ta 10 djupa andetag har man bara lust att slå sönder allt i sin närhet!

Hade en mardröms-kund idag, en riktigt bitterfitta (ursäkta språket) rent ut sagt. Som tyvärr tycker att det är helt okej att trycka ner och slänga skit på någon som inte ens är hälften så gammal, men visst fine kunden har alltid rätt eller hur va de?! Tack för att du förstörde min dag!

Ja och så där trevligt har min kväll fortsatt, var och handla på ICA kom ca 15 m utanför butiken när handtaget till påsen gick sönder. Underbart!
Kommer upp och börjar göra kvällsmat bara för att snart upptäcka att jag glömt en sak och springer snabbt ner till ica igen.
Den här gången behöver jag ingen påse så nu kunde inte den gå sönder, men nåt måste ju jävlas eller hur? Så jag kommer till porten för att inse att jag inte har med mig några nycklar och portkoden och port-telefonen fungerar inte! Tror ni jag hade någon mobil med mig då, nepp!!
Kände att mig smått desperat för viktor skulle inte upptäcka att jag var borta förrän nån timme senare..
Hade för första gången på hela dagen tur, kom en bil som skulle in i garaget så jag fick smita in den vägen!

Sen när man redan är gott frustrerad så blir ju sånadär småsaker VÄLDIGT stora, t.ex. när man skär upp gurkskivor till smörgåsen och lägger in gurkan i kylen igen bara för att sen se att gurkskivorna räcker inte..
Behöver en bit folie men inser att man har köpt fel och har 3 rullar PLASTfolie istället..

Känner bara att nej tack, vi glömmer den här dagen och hoppas på att min lediga tisdag kommer bli solig och
underbar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0