Movie


Jag och Viktor slängde oss iväg på bio igårkväll. Jag valde film och trodde att den är skulle va mysig och bra.. vilket den i och för sig va ändå tills man kom till slutet som va lite mer oväntat!
Jättebra film men usch för sorgliga slut, klarar inte det. Är alldeles för känslig och gråter så fort fort de är i närheten av sorgligt..
Men filmen är helt klart sevärd, tror till och med den kommer att få en plats i min dvd-hylla framöver!




Idag är det IKEA, lite städning hemma, träning och kanske innebandy som gäller!
Får se vad tiden räcker till :)
Men om jag håller den farten som jag har nu, kommer jag inte hinna ett dugg!

Ha en bra lördag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0