Slut på helgen

Ja då va de slut på denna helgen..
Har riktigt njutit av min söndag, blev ingen promenad ut till hammarö  utan jag fick för mig att jag skulle cykla istället i det underbara vårvädret. Gick ner till förrådet för att ta ut min cykel för säsongen, tyvärr så va ju däcken helt tomma..
Bara att ta en promenad till närmsta mack!
Måste ändå säga att det är så praktiskt att va tjej, man behöver bara parkera cykeln vid lutf- och vattenstationen och kolla sig lite fundersamt omkring och vips så står det en man brevid och erbjuder sig att hjälpa till!
Väldigt praktiskt :)

Fick i alla fall luft i däcken och en go cykeltur ut till mamma o pappa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0