Soliga söndag

Jag har världens bästa väckarklocka: SOLEN.
Vaknar man inte av att det är ljust så vaknar man av att man håller på att smälta bort!
Men ska inte klaga, jag kommer ju upp betydligt tidigare tack vare det, idag vaknade jag vid 10. Kände försiktigt efter om det ens var värt de att resa sig upp idag, men blev förvånad över att jag faktiskt mådde skitbra :)

Vi skulle bara ta ett glas vin någonstans och mysa lite.. planerna förändrades ju längre kvällen gick, det blev inte bara ETT glas vin utan NÅGRA glas och kvällen slutade på dansgolvet inne på ankan!
Men kul hade vi i alla fall ;)

Invigde högklackade öppna skor-säsongen igår. Gick riktigt bra, men hade glömt vad förbannat ont det gör att bli trampad på av alla andras klackar!

Idag ska jag bara njuta av solen, börjar med att ta en promenix ut till Hammarö  :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0