Tjoho måndag

Har faktiskt haft en jättebra måndag! Annars brukar måndagar va en sån där ångest-dag för att helgen är slut och det är lite extra tufft att gå upp på morgonen. Men idag hade jag sovmorgon, och vaknade med solen i ögonen så då kan man ju inte annat än bli på ett strålande bra humör :D

Har precis slängt i mig lite mellanmål och är redo för att gå till sats för ett ordentligt träningspass. Känner mig så nöjd för äntligen har suget kommit tillbaka och jag riktigt längtar efter att få träna igen, ingen mer uppförsbacke innan man kommer iväg!
Måste va våren som har gjort att jag fått tillbaka motivationen igen, allt känns så mkt roligare när snön är borta och det fortfarande är sol kl 19 på kvällen!

Våren är här, tygskorna är framme och sovrumsfönstret står öppet dygnet runt :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0