Vardagen fastän väldigt bakvänd

Tillbaka till vardagen igen, fast ändå en väldigt konstig dag!

Med en smygande huvudvärk kom jag upp ur sängen imorse.. Upptäckte hur längesen de va sen jag faktiskt hade en tid att passa och att jag för första gången på ca 3 veckor behövde fixa håret och sminka mig :/
Väl i ordning och påväg mot ytterdörren kom nästa tankeställare: shit, vad ska jag ha för skor på mig! Inte så lätt när man de senaste 3 veckorna har bott i flippflopp..
Men fick väl i alla fall på mig ett par skor och sprang ner till bilen och där kom nästa tankeställare: hmm oj det va högertrafik igen ja... samma där tre veckor med fokusering på att köra på vänster sida...
Ja ungefär så har hela min dag varit, vilken hand har jag saxen i.. hur fungerar kassan..just de ja svenska pengar ser ut såhär..osv..allt är väldigt rörigt innan man kommer in i det igen!!

Är i alla fall fruktansvärt trött nu, inte så konstigt med tanke på att Thailand är 5 timmar före. Känns som om man bara drömt allt, kan inte fatta att allt gick så fort och att man nu är hemma i vardagen som rullar på precis som vanligt..

Vad ska man nu ha att längta efter?? Något man kunde tänka på och fokusera på när vardagen kändes som ett helvete??
Ne får leva på alla minnen och njuta av dom :)




Kommentarer
Anna

Vi ska ju till Ullared till sommaren!!

2010-04-06 @ 20:52:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0