Våren är här!!

Ja nu är väl äntligen våren här!! :D
Har vaknat med solen i ögonen i stort sett hela veckan, så underbart!
Igår gjorde jag en vårstädning här hemma, rengjorde smorde in och tog bort allt vinterskor, tog bort alla vinterjackor vantar o mössor och fram med tygskorna och tunna jackorna :D
Lyckades ha sönder en vas på kuppen, men va fan överlever de med!

Idag har jag tänkt´ta en sväng på stan, lämna in min och viktors vinterjackor på tvätt, kolla lite nya vårskor och bara njuta av en dag på stan :)
Börjar inte jobba förrän kl 16 idag så jag får väl se hur mkt jag hinner med innan dess. Hade tänkt hitta någon go plats i solen med tyvärr så ser det ut att vara lite för mkt moln för de :/

Bästa av allt är att det snart är helg med :) Jobbar ju kortdag på fredagar så bara torsdagen är gjord känns det som helg för mig.
Mamma o syrran kommer hem till hammarö över helgen så kommer nog spendera en del tid ute på hammarö, lovat att kolla när viktor spelar innebandy-cup på fredag(?) så känns som om även denna helgen kommer gå fort!
Men gör inget, bara det är soooooool :)



Bjuder på en bild från förra våren.
Missen sitter och solar sig hemma på hammarö.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0